S & S & A
مرا در هستی جایی هست.....
 
 
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 1:24 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

روش افزایش رتبه (رنک) در موتورهای جستجوگر


افزایش رنکینگ سایت و بصورت مداوم افزایش رنک صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یک شیوه متداول اما مشکل برای سبقت سریع و توسعه فروش صد در صد برای بنگاه های اقتصادی کوچک ، متوسط و بزرگ محسوب میشود .

در این مقاله به روش افزایش رنک و رتبه سایت شما در گوگل میپردازیم . روشهای موثر در افزایش رتبه سایت شما ممکن کمی زمانبر یا مشکل باشد ولی نتیجه ای مطلوب دارد چراکه با افزایش رنک سایت شما در گوگل عملا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک سایت با محتوای جذاب به کاربران پیشنهاد میکند و افزایش بازدید وب سایت شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازی وب سایت نزدیک تر میکند. افزایش بازدیدکنندگان سایت شما به سبک سازین موجب سبقت سریع و توسعه کسب و کار شما خواهد شد .

 

عوامل موثر در افزایش رتبه صفحات در گوگل  »
افزایش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیرگذار میباشد

۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو
۲- موتورهاي جست و جو اهميت صفحات وب را بر اساس ميزان لینک به آن طبقه بندي مي کنند .
۳- چنانچه لینک بيشتري در ساير پايگاه ها ثبت کنيد رتبه بالاتري کسب خواهيد کرد .
۴- تبادل لینک بين سايت هاي هم خانواده يعني سايت هايي که موضوع مشابهي دارند ، موجب افزايش رتبه در موتورهاي جست و جو خواهد شد .
۵- شرکت در بحث هاي رايج در تالارهاي بحث و تبادل نظر ، گفتمان و يا گفت و گو و درج لینک در محل امضا يا در متن بحث به افزايش رتبه شما موتورهاي جست و جو کمک موثري خواهد نمود.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 1:57 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 صفحه کلید پازلی امکان تنظیم مجدد و چیدمان کلیدها را متناسب با نیاز کاربر فراهم می کند.

keyboard

، در صفحه کلیدهای سنتی برخی از کلیدها از چشم پنهان مانده یا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، اما صفحه کلید پازلی که توسط «وان فو چون» طراحی شده است، نمونه واقعی یک مدل سفارشی است که علاوه بر تأمین نیازهای کاربر، امکان استفاده بهتر از فضا را فراهم می کند.

بر خلاف صفحه کلیدهای متداول QWERTY یا مدل زبان فرانسوی AZERTY، یک صفحه کلید مدولار و متحرک باعث افزایش کارآیی در هنگام تایپ کردن بویژه برای افراد چپ دست می شود.

امکان چیدمان ارگونمیک و تنظیم اختصاصی کلیدهای پازلی بر اساس نیاز فرد، به کاهش استرس و میزان فشار وارده به انگشتان دست نیز کمک می کند و با حذف کلیدهای غیر ضروری، فضای بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد.



شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 11:3 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 آرزو:دانلود کنید

بهشت متروك:دانلود کنید

آنوشكا:دانلود کنید

مرد كوچك:دانلود کنید

فرياد خاموش:دانلود کنید

 

 



چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 اگر به صفحه فیسبوک خود دقت کرده باشید اغلب تبلیغات یا دوستان و پست ها و صفحات پیشنهادی که در سمت راست هستند را مشاهده می کنید . این صفحات گاهی مورد استفاده قرار می گیرند اما بیشتر اوقات چیز اضافی محسوب می شوند و چه بسا موجب بالا بردن حجم صفحه شده و موجب ...

 

پایگاه خبری فناروی اطلاعات برسام، امروز به شما کمک میکند از شر این افزودنی های فیس بوک رها شوید .

Remove Facebook

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:34 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به تازگی قاب های جدید و جالبی به جای قاب های پلاستیکی مشکی و معمولی آی‌فون در نمایشگاه های مختلف همچون CES 2013 و فروشگاه های وابسته به مد معرفی و فروخته می شوند. این قاب ها فقط چهره جالب و متفاوت ندارند بلکه قابلیت های سرگرم کننده و مفید نیز همچون شارژ باتری موبایل نیز دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از برترینها، این قاب ها فقط چهره جالب و متفاوت ندارند بلکه قابلیت های سرگرم کننده و مفید نیز همچون شارژ باتری موبایل نیز دارند. در ادامه ۹ قاب مفید و چندمنظوره را برایتان انتخاب کرده ایم.

قاب ضدآب اطلس

اهل سفر و دریا …

DualProشرکت Incipio این قاب ضد آب، ضد خاک و ضد ضربه را در نمایشگاه سی‌ای‌اس سال جاری میلادی معرفی کرد. این تانک کوچک با قاب شیشه ای ضد خش را می توانید تن آی‌فون خود کنید و آن را تا یکساعت زیر آب نگه دارید. این قاب در شش رنگ متفاوت و یک ساعت گارانتی تعویض عرضه می شود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به چه سبک موزیکی علاقه مند هستید، پاپ ، جاز ، رپ ، هارد راک و یا… از این به بعد به همه این ها دسترسی داشته باشید آن هم به صورت رایگان

چقدر اهل گوش دادن به موسیقی هستید؟ دوست دارید اولین نفری باشید که جدیدترین آهنگ های روز دنیا را می شنود؟

aupeo-logo

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


خوش اومدین... خوشحال میشم از نظراتتون استفاده ای داشته باشم... پس با نظراتتون منو از مشکلات وبلاگم مطلع کنید... ممنون از حضورتووووون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس pageme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 35424
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


فال حافظ