S & S & A
مرا در هستی جایی هست.....
 
 
سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 1:8 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

Loon-Project

این اولین باری نیست که یک کمپانی تصمیم می‌گیرد تا با ایجاد یک پروژه جدید، به مناطق دورافتاده و صعب العبور اینترنت را اهدا نماید! ولی به تازگی کمپانی گوگل نیز به این جمع پیوسته و با پروژه‌ای به نام Loon قصد دارد تا این کار را به سرانجام رساند.

این پروژه، پتانسیل آن را دارد تا بتواند در مدت کوتاه‌تری به سرانجام رسد و نهایی و تکمیل گردد تا گوگل بازهم در این زمینه پیشتاز شده و گوی سبقت را از رقبای خویش باز ستاند!

برای همین به تازگی 30 بالون به صورت آزمایشی، در مناطق Canterbury و Christchurch نیوزلند به حرکت درآمده تا گوگل بتواند سطح کیفیت اینترنت ارایه شده از این بالون‌ها را مورد بررسی و آزمایش قرار دهد و نواقص کار را شناسایی و آن‌ها را برطرف گرداند.

برای انجام این کار کار بالون‌ها در لایه استراتوسفر زمین به حرکت در خواهند آمد تا با ارتفاعی 10 تا 20 کیلومتری با زمین، بتوانند اینترنت WiFi را به تمام مناطق دورافتاده و صعب العبور رسانند! هر بالن قادر است تا 40 کیلومتر مربع از مساحت سطح زمین را مورد پوشش خود قرار دهد. در لایه استراتوسفر سرعت جریان‌های هوایی مانند باد بسیار پایین است و این امواج می‌توانند تا بالن‌ها را با خود به حرکت درآورند.

درون این بالن‌ها، از پانل‌های خورشیدی استفاده شده تا انرژی مورد نیاز را از طریق نور خورشید فراهم کرده و سایر تجهیزات در انتهای بالن آویزان شده‌اند. باندهای رادیویی که برای آزمایش این پروژه به کار گرفته شده بر روی فرکانس‌های 2.4 گیگاهرتزی و 5.8 گیگاهرتزی تنظیم شده‌اند.

استفاده و به کنترل درآوردن این بالن‌ها بسیار پر هزینه و زمان بر خواهد بود و نیازمند دانش و تخصص بالایی است چرا که به حرکت درآوردن این بالن‌ها و کنترل در یک مسیر مشخص، کار بسیار دشواری است و حتی امکان دارد برای پروازهای هوایی، مشکل ساز گردد.

با این حال اگر این ایده به سرانجام رسد و گوگل موفق به پرواز در آوردن این چنین بالن‌هایی گردد، نگریستن به آسمان با خود نمایی چنین بالن‌هایی بر فراز آن، بسیار جالب و شور انگیز خواهد بود.






دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 1:23 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به نظر می رسد تکنولوژی ها سمت و سوی کاربردی بیشتری گرفته اند. مواردی که این هفته در حوزه های مختلف به عنوان برترین اتفاقات هفته نام گرفته اند، به نظر می رسد کاربردی تر شده اند.

کاربردی کردن امکانات عکاسی

دو دانشجو دانشکده فیزیک دانشگاه UCLA موفق به طراحی یک ابزار جانبی بسیار کاربردی برای گوشی هوشمند شده اند. با Spinpod می توان به راحتی عکاسی های Panorama و فیلمبرداری های حساس به حرکت انجام داد.

Spinpod

Spinpod

طراحی دوچرخه الکتریکی
شرکت معتیر Autobike در حال اتمام طراحی دوچرخه الکتریکی خود است تا بدین طریق مردم را به استفاده از دوچرخه دوباره ترغیب کند.

Autobike

Autobike

 

طرح جدید و عجیب Acer Aspire R7
شرکت Acer  در راستای طراحی مدل های منحصر خود در بخش لپ تاپ، اینبار اقدام به طراحی مدل جدیدی از Aspire R7 کرده است و آنرا برای فروش در EBay به نمایش گذاشته است. خودتان طرح منحصر به فرد را ببینید!

acer_star_trek

acer_star_trek

 

خاموشی کامل طرح Yahoo Classic
شرکت یاهو اعلام کرد که طرح کلاسیک و قدیمی سرویس ایمیل خود را از این هفته به طور کامل قطع خواهد کرد.

Yahoo!

Yahoo!

 

کنترل لوازم با حرکت دست
چندبار شده دوست داشتید کلید اتاقتون رو بدون اینکه از جایتان بلند شوید، خاموش کنید؟ چقدر دوست داشتید تلویزیونتون رو بدون اینکه به دنبال کنترل بگردید خاموش کنید؟ شرکت WiSee این آرزو رو بالاخره برآورده کرد!

WiSee

WiSee

 

روباتی که با فکر شما کنترل می شود!
محققین عصب شناسی دانشگاه مینسوتا موفق به ارائه روباتی شده اند که کنترل آن با استفاده از ارسال سیگنال هایی است که از مغر شما ارسال می شود.

Mined-Controlled Robot

Mined-Controlled Robot

 

تروجانی در Android که بعید است قابل حذف باشد!
آنتی ویروس Kaspersky تروجانی در سیستم عامل اندروید کشف کرده است که انتظار می رود به این راحتی ها قابل حل باشد.

Android Trojan

Android Trojan

 

کوچکترین اسپیکر میکروفن!
Soundlink Mini اسپیکری است از شرکت Bose که به گفته طراحان آن، کوچکترین اسپیکری است که بدون کاهش کیفیت صدا بهترین کارایی را به کاربر می دهد.

SoundLink Mini

SoundLink Mini

 

تشخیص حرکت چشم در محصولات Apple  با تکنولوژی Gaze Detection
شرکت اپل جدیدترین تکنولوژی تشخیص حرکت چشم را ارائه کرد. این برنامه نرم افزاری قرار است بر روی iPhone و iPad قرار گیرد.

Gaze Detection
 


دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 1:22 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 این آموزش تنها برای قفل ۹ خانه (lock pattern) در گدجت های آندرویدی قابل استفاده است که یکی از پراستفاده ترین قفل های آندرویدی به حساب می آید.

به دلایل مختلفی ممکن است شما نوع اتصال این ۹ خانه برای باز کردن گدجت خود را فراموش کرده باشید ، شاید تنها راه برای ورود به گدجت خود را ریست کردن گوشی به حالت پایه (کارخانه) بدانید ولی امروز قصد داریم علاوه بر راه همیشگی ، دو راه دیگر را نیز به شما عزیزان آموزش دهیم.

، وقتی شما برای رهایی از این قفل گزینه ریست کردن گوشی را انتخاب می کنید تمامی مخاطبان ، پیام ها ، ایمیل ها و … را از دست خواهید داد.

be6c

پس باید دنبال راهی بهتر و کم زیان تر باشید.

ما برای شما دو پیشنهاد داریم:

الف) از طریق محیط H-Boot

1-ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. برای این که مطمئن شوید گوشی آندرویدیتان کاملا خاموش شده است بهتر است باتری گوشی را درآورده و پس از ۲۰ ثانیه دوباره باتری را در داخل گوشی قرار دهید.

۲- در این قسمت ما با دو کلید پاور و ولوم گوشی کار داریم پس ابتدا کلید کاهشی ولوم را نگه دارید و سپس دکمه پاور را بزنید>در صورت درست انجام دادن این کار ، محیط H-Boot برای شما ظاهر خواهد شد.

کلید پاور= به وسیله فشار دادن این کلید ، گزینه مورد نظری که به صورت رنگی نسبت به گزینه های دیگر مشخص شده است انتخاب می شود.

کلید های ولوم= می توانید با فشار دادن ولوم زیاد ، به سمت بالا و همین طور با فشار دادن ولوم کم به سمت پائین بروید.

۳- با استفاده از کاربردهای بیان شده از دو کلید ولوم و پاور ، گزینه Recovery را انتخاب کنید.

۴- هر وقت علامت مثلث زرد رنگ با پس زمینه لوگوی آندروید ظاهر شد > این بار دکمه افزایشی ولوم را نگه دارید و کلید پاور را بزنید.

۵- صفحه ی جدیدی برای شما ظاهر می شود ، گزینه wipe reset factory را انتخاب کنید.

۶- بعد از انتخاب tracball ، برای شما پیغامی مبنی بر موافقت برای انجام عملیات می آید که شما گزینه ‘yes’ را انتخاب کنید.

عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.

ب) با استفاده از حفره باز امنیتی سیستم عامل آندروید

۱- تنها به یک خط دیگر نیاز دارید (مثل تلفن ثابت یا تلفن همراه دیگر)

۲- پس از تهیه آن ، به گوشی خود زنگ بزنید.

۳- پس از برقراری تماس ، کلید خانه را بزنید (معمولا با این کلید در این حالت می توانید به صفحه اصلی آندروید بروید) ، سپس با رفتن به قسمت نرم افزارها و پیدا کردن نرم افزار و در قسمت تنظیمات نرم افزار ، تیک فعال بودن آن را بردارید و یا آن را پاک کنید.

روش دوم به جز هزینه برقراری تماس اولیه هیچ عیب و پیچیدگی خاصی ندارد و پیشنهاد می شود در صورتی که روش دوم جواب نداد از روش اول استفاده کنید.



دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 1:13 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 شرکت Acer که یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار کامپیوترهای شخصی است، به تازگی وارد بازار لپ‌تاپ‌های فوق باریک یا اولترابوک‌ها شده است. این شرکت جدیدترین اولترابوک خودش را با مدل Aspire S7 رونمایی کرده است.

 این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۳/۳ اینچی تمام لمسی است که امکان دریافت ده نقطه لمسی به صورت همزمان را دارد. این اولترابوک دارای یک کیبورد جدید backlit و نسل دوم سیستم خنک کنندهAcer TwinAir هم هست.
Acer-Aspire-S7

در اولترابوک Acer Aspire S7 از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل هاسول استفاده شده است. این اولترابوک دارای صفحه نمایش IPS بوده و تصاویر را با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد.

همان‌طور که انتظار می‌رود مانند بسیاری از محصولات جدید دیگر این روزها، این دستگاه دارای سیستم‌عامل ویندوز ۸ مایکروسافت است. طبق اعلام شرکت Acer اولتربوکAspire S7  در ماه جولای امسال و با قیمت پایه ۱۴۵۰ یورو روانه بازار خواهد شد و به فروش عمومی می‌رسد.



چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, :: 1:2 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 اگر از کاربران سیستم‌عامل آیفون هستید و می‌خواهید در کار با آیفون خود حرفه‌ای‌تر بشوید، باید با ترفندهای مخفی و کاربردی iOS بیشتر آشنا شوید.

 سیستم‌عامل موبایل اپل، همیشه چیزهای تازه‌ای برای یادگرفتن در خود دارد؛ ممکن است اکثر این ترفندها را بشناسید اما مرور آن‌ها در یک بخش خالی از لطف نیست.
جملات پر کاربرد خود را به کمک عبارت‌های میانبر سریعتر تایپ کنید. برای این کار به بخش Settings رفته و مسیر زیر را دنبال کنید.

General > Keyboard > Add New Shortcut

files_news_e3-2013_downloadاگر می‌خواهید در هنگام وب‌گردی با آیفون، عکس خاصی را ذخیره کنید، انگشت خود را روی صفحه نگاه دارید تا یک پنجره‌ پاپ‌آپ باز شود. در پنجره بازشده روی گزینه Save Image بزنید. با این کار تصاویر شما در اپلیکیشن Photos ذخیره می‌شوند.

download-(1

با فعال‌سازی ویژگی Do Not Disturb در بخش تنظیمات (Settings)، هنگامی که آیفون شما قفل باشد هیچ هشداری نمایش داده نمی‌شود.

نه تماس‌، نه پیامک و نه هیچ چیز دیگر؛ این ویژگی برای زمانی که خواب هستید ایده‌آل است، ویژگی Do Not Disturb، قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی نیز دارد.

download-(2)

در هنگام ارسال پیام، می‌توانید به جای نوشتن، آن را بیان کنید. برای این کار روی کلید میکروفون در صفحه‌کلید زده و پیام خود را بگویید. آیفون با دقت هر چه تمام‌تر پیام شما را درج کرده و سایر کارها را انجام می‌دهد.

download-(3)

شما می‌توانید، شکلک‌ها و آدمک‌های جالبی را به صفحه‌کلید خود اضافه کرده و از آن‌ها در هنگام ارسال پیام استفاده کنید. از بخش تنظیمات وارد بخش General و سپس Keyboard بشوید. حالا گزینه Add New Keyboard را انتخاب و در لیست بازشده روی گزینه Emoji بزنید، تا به لیست صفحه‌کلیدهای‌ شما اضافه شود. برای استفاده از شکلک‌های جدید، در صفحه‌کلید، روی کلید کره‌ زمین بزنید.

download-(4)

اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌ها باز را به صورت کامل ببندید دوبار روی کلید Home بزنید تا Tray آن نمایش داده شود.
سپس انگشت خود را روی آیکون یکی از اپلیکیشن‌ها نگاه دارید تا شروع به لرزیدن کنند. حالا برای بستن هر اپلیکیشن، کافی است روی علامت قرمز رنگ گوشه آیکون آن بزنید.

download-(5)



چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:تبلت,بازار,تبلت بازار, :: 1:55 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 تبلت معروف Wikipad که مدت‌هاست نام آن در اخبار تکنولوژی شنیده می‌شود،  بالاخره قرار است در ماه جاری میلادی یعنی ماه ژوئن روانه بازار شود.

و به نقل از دنیای اقتصاد، این تبلت که به طور ویژه برای گیمرها و طرفداران بازی‌های ویدئویی طراحی و تولید شده است، همراه با یک گیم پد قرار است روانه بازار شده و به فروش عمومی برسد. این دستگاه دارای نمایشگری با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و ضخامت بدنه آن به ۷ اینچ می‌رسد.

Wikipad

این دستگاه دارای پردازنده Tegra 3 شرکت Nvidia بوده و از حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. البته کاربران این تبلت هم امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های microSD را در اختیار خواهند داشت. این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴/۱ بوده و از پلی‌استیشن موبایل هم پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل کاربران می‌توانند بازی‌های PS را از کتابخانه‌ بازی‌های Sony دانلود و اجرا کنند.

از آنجا که این تبلت دارای پردازنده Tegra 3هم هست، کاربران آن می‌توانند به بازی‌های موجود در TegraZone شرکت Nvidia هم دسترسی داشته باشند. تبلت ویکی‌پد در واقع برای رقابت با تبلت‌های لمسی که گیمرها از کنترل لمسی آن راضی نیستند، عرضه شده است و با توجه به گیم‌پدی که کلیدهای فیزیکی دارد و البته قیمت پایین آن، یک انتخاب مناسب می‌تواند باشد.
حالا قرار است این تبلت ویژه از روز یازدهم ژوئن به صورت رسمی روانه بازار شده و با قیمت ۲۵۰ دلار همراه با گیم پدش به فروش عمومی برسد.



درباره وبلاگ


خوش اومدین... خوشحال میشم از نظراتتون استفاده ای داشته باشم... پس با نظراتتون منو از مشکلات وبلاگم مطلع کنید... ممنون از حضورتووووون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس pageme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 35420
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


فال حافظ