S & S & A
مرا در هستی جایی هست.....
 
 
سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, :: 9:53 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

سیمینار طراحی و تولید بازی های یارانه ای

از علاقه مندان در زمینه های بازی های رایانه ای - موسیقی - گرافیک -طراحی - تئاتر - فیلم برداری - دوبلاژ - بازنامه نویسی و. . .  دعوت به عمل می اید.

مکان  :بندرعباس - دانشگاه ازاد اسلامی - سالن امام رضا 

تاریخ: 11/9/92

حضور برای عموم ازاد است.

هزینه ی شرکت در سیمینار: رایگان



سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 9:7 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

آیا دوست دارید بدون داشتن هیچ برنامه و نرم افزار خاصی بفهمید چه کسانی با چه ID هایی پشت سیستم شما به اینترنت وصل شده اند یا از اون جالب تر با چه کسانی چت کرده اید؟! پس با ما همراه باشید تا این ترفند فوق العاده را بیاموزید.


بدین منظور از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید سپس تایپ کنید Regedit
پس از باز شدن پنجره ویرایشگر ریجستری به کلید مقابل بروید :

 

HKEY_CURRENT_USER/Software/Yahoo/Pager/profiles


خب هم اکنون بایستی لیست تمامی ID هایی را که از کامپیوتر شما در یاهو مسنجر لوگین کرده اند را ببینید.
اما برای دیدن لیست ID هایی را که شما با آن ها چت کرده اید بر روی ID مورد نظر دوبار کلیک کنید، سپس بر روی IMVironment دوبار کلیک کنید و Recent را انتخاب کنید. تمامی ID هایی را که شما با آن ID با آن ها چت کرده اید را می بینید.



سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 9:5 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

یکی از توانمندی های یاهو مسنجر هنگام چت استفاده از دکمه BUZZ به نوعی برای آزار طرف مقابل است! اما خود یاهو این گزینه را به نوعی تنظیم کرده است که پس از زدن دکمه تا 15 ثانیه امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم روشی جالب را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید بدون استفاده از برنامه جانبی خاصی به نوعی این محدودیت زمانی را از بین ببرید و به شکل پیاپی و پشت سر هم برای طرف مقابل BUZZ بفرستید!

روش کار به این صورت است :
کافی است پس از انتخاب ID شخص از روی لیست و باز شدن پنجره PM ، یکبار دکمه BUZZ را بزنید.
اکنون به شکل سریع پنجره چت را بسته و مجدد از روی لیست ID شخص را باز کنید و BUZZ بزنید.
اگر این کار - یعنی باز و بسته کردن پنجره چت فرد مقابل و زدن دکمه BUZZ - را به شکل پشت سر هم و سریع انجام دهید به تعداد دفعات اینکار عمل BUZZ برای فرد مقابل  صورت میگیرد.
فرد مقابل نیز اصلا متوجه نمیشود که شما هر بار پنجره چت را میبندید و باز میکنید.

با این راه از طریق کیبورد هم میتوانید به کارتان سرعت دهید:
ابتدا با موس ID شخص را از روی لیست به حالت انتخاب در بیاورید ، سپس این دستورات را مرتبا و به شکل سریع تکرار کنید:


Enter > Ctrl + G > Alt + F4



سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 8:51 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

انتقال لیست دوستان از یک ID به ID دیگر در یاهو مسنجر


در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر یکی از مشکلات کاربران پس از ساخت ID جدید این بود که تمامی Add List های خودشان را در ID قبلی از دست میدادند. اما در یاهو 7 قابلیتی به یاهو مسنجر افزوده شد که به وسیه آن میتوانید تمامی Add های خود را در ID قبلی به ID جدیدی که ساختید انتقال دهید. این عمل به سادگی و با یک ترفند قابل انجام است.

روش کار به این صورت است :
ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است لوگین کنید.
سپس ID جدید را که میخواهید Add List هایتان را به آن اضافه کنید Add کنید.
بعد از Add شدن ID جدید  بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.
حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد.
در مرحله پایانی میبایست با ID که Add list را برایش فرستاده اید لوگین بشوید.
به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید.
حال تمامی Add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.



سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 8:49 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

چگونه بفهمیم یک آی دی در یاهو مسنجر Inivisible است؟ (مطابق با آخرین ورژن یاهو مسنجر)


در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش نوین بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود ، چرا که هنوز از ایجاد آن مدت کمی گذشته است. بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفند بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست.

برای این کار:
ابتدا با ID خود به یاهو مسنجر لوگین نمایید. سپس سه کلید Ctrl+Shift+A را همزمان فشار دهید تا پنجره Add کردن دوست نمایان شود.
سپس ID با نام siva_checker را Add نمایید.
پس از Add کردن این ID که یک روبات است کافی است پنجره PM را باز کرده و عبارت زیر را در آن تایپ کنید و برای او ارسال کنید:


check/ID


دقت کنید به جای کلمه ID ، آیدی شخص مورد نظر را بنویسید. به عنوان مثال : check/sarzamindownload
حال با پیامی از جانب روبات رو به رو میشوید که یا User Is Offline است که یعنی فرد مورد نظر واقعا آفلاین است یا User Is Online که یعنی فرد آنلاین میباشد اما Invisible شده است.



آخرین گزارش درآمدی آی بی‌ ام نشان می‌‏دهد این شرکت در دنیای نرم‌‏افزار‌ها از شرکت‏‌های مایکروسافت و اوراکل عقب مانده است.

  گزارش درآمدی آی بی‌ ام نشان داده است که این شرکت که تا پیش از این دومین عرضه‏‌کننده نرم‌‏افزار در جهان بوده است، در حال حاضر جایگاه خود را به اوراکل واگذار کرده است و در جایگاه خود یک پله سقوط کرده است.

 هم‌‏اکنون مایکروسافت را باید بزرگ‌ترین عرضه‏‌کننده نرم‌‏افزار در جهان دانست و اوراکل و آی بی‌ ام را نیز به ترتیب در رتبه‌‏های دوم و سوم نشاند. تجزیه و تحلیل آخرین گزارش درآمدی آی بی‌ ام نشان می‌‏دهد این شرکت در طول چهار فصل مالی گذشته از محل عرضه محصولات نرم‌‏افزاری ۷۱. ۲۵ میلیارد دلار درآمد خالص داشته است، در حالی که درآمد خالص اوراکل در این مدت ۸۳. ۲۷ میلیارد دلار بوده است.

 اما از نظر درآمدهای ناخالص و کلی، آی بی‌ ام همچنان دست بالا‌تر را دارد. درآمدهای کلی اوراکل در طول چهار فصل مالی گذشته ۳۷. ۳۷ میلیارد دلار بوده است که این رقم فقط ۹. ۳۶ درصد از درآمد ۳۶. ۱۰۱ میلیارد دلاری آی بی‌ ام در این مدت است. شرکت اوراکل در بخش سخت‏‌افزاری نیز همچنان از آی بی‌ ام عقب است.

آی بی‌ ام در طول چهار فصل مالی گذشته از محل فروش سخت‏‌افزار ۸۷. ۱۵ میلیارد دلار درآمد داشته است، اما درآمد اوراکل از این حوزه فقط ۲۵. ۵ میلیارد دلار بوده است

.آخرین گزارش درآمدی آی بی‌ ام نشان می‌‏دهد این شرکت در دنیای نرم‌‏افزار‌ها از شرکت‏‌های مایکروسافت و اوراکل عقب مانده است. 





شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 1:15 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

مدیرعامل شرکت قطارهای  جوپار، با اعلام اینکه این شرکت به زودی در این قطارها سرویس اینترنت ارائه خواهد کرد، گفت:‌

سیستم فروش بلیت قطار‌های جوپار کاملا اینترنتی است و مردم بدون نیاز به انجام سفرهای درون‌شهری، به راحتی بلیت تهیه می‌کنند و با همان بلیت سوار قطار می‌شوند، در حالی که در سیستم فروش اینترنتی بلیت قطار رجاء، بلیت رزرو می‌شود و حتما باید مسافر برای دریافت بلیت اصلی، به آژانس مراجعه کند پس انجام سفر درون‌شهری الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سیتنا، مهدی ابراهیمی در ادامه افزود: ۴۰ درصد بلیت‌های جوپار از طریق سیستم اینترنتی فروش بلیت این شرکت ارائه می‌شود. ابراهیمی با بیان اینکه بهتر است دولت اجازه دهد بخش خصوصی خود خدمات بهتر و با کیفیت‌تر را به مردم ارائه دهد، گفت: برنامه داریم به زودی اینترنت را در قطارها راه‌اندازی کنیم، انعقاد قرارداد در این‌ زمینه انجام شده است و در مراحل مقدماتی اجرای این امر هستیم.



عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: شناسه ملی اینترنتی و کارت شِما فراتر از یک شماره و یک کارت شناسائی است و تمام ابعاد فعالیت کاربران را در دنیای اینترنت در بر خواهد گرفت.

وی در مصاحبه روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۳/۹۲ خود با رسانه‌ها ابتدا به توافقنامه مشارکت بین سازمان فناوری اطلاعات ایران، استانداری استان‌ها و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اشاره نمود و آن را نقطه عطفی در استفاده از ظرفیت استان‌ها، ساماندهی به خدمات الکترونیکی و روند رو به رشد کاربران اینترنت دانست.

در ادامه وی با بیان اینکه در اصل آئین نامه اجرائی ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی فرهنگ سازی استفاده صحیح از اینترنت، ایجاد زمینه اشتغال برای ۸ میلیون کاربر اینترنتی در رویش اول، آموزش رایگان مسائل کاربردی اینترنت به بیش از ۱ میلیون کاربر اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به آسان‌ترین راه انتقال اطلاعات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت این پروژه یکی از سازمان‌یافته‌ترین برنامه‌های اجرائی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک خواهد بود.

وی اظهار امیدواری نمود بسیاری از مشکلات اشتغال، استفاده کاربری از اینترنت و آموزش جوانان با اجرای این پروژه عظیم ملی مرتفع خواهد گردید.

شهروندان عزیز جهت درخواست ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی خود به آدرسhttp://www.shmi.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایتنا



گروهی از مهندسان دانشگاه واشنگتن در مطالعه جدید خود دریافته‌اند که تجربه کاربران می‌تواند شرایط لازم برای ساخت سیستمی را فراهم کند که برای تامین امنیت آن نیازی به رمز عبور نیست. تاکنون برای ما اتفاق افتاده است که رمزهای عبور مهم خود را فراموش کرده‌ایم و با دنبال کردن سوالات امنیتی رمز عبور جدید به تلفن‌همراه یا پست الکترونیکی جایگزین ما ارسال شده است. ما برای افزایش ایمنی حساب‌های الکترونیکی خود رمز عبور را ترکیبی از اعداد و حروف انتخاب می‌کنیم و پس از نوشتن آن‌ها در بخش مربوطه، وارد حساب الکترونیکی خود می‌شویم. اما کارشناسان قصد دارند این روش را به طور کامل کنار بگذارند. رمزهای عبور برخلاف ناکارآمدی خود همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمول‌ترین روش برای سیستم‌های احراز هویت الکترونیکی هستند و از همه چیز کاربران، از حساب‌های بانکی گرفته تا لپ‌تاپ‌ها، پست‌های الکترونیکی و اطلاعات پزشکی، صورت‌حساب‌ها، صفحات شخصی در شبکه‌های اجتماعی و … را مورد محافظت قرار می‌دهند. اگرچه کارشناسان این روزها در حال ساخت نسل جدید فناوری‌ها برای تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره و تشخیص چشم هستند، اما باید توجه داشت که این سیستم‌های امنیتی بیومتریکی هنوز به صورت گسترده رواج پیدا نکرده‌اند. اما این طور که اخبار جدید نشان می‌دهند، گروهی از مهندسان دانشگاه واشنگتن مطالعات جدیدی در این زمینه انجام داده‌اند. آن‌ها در این مطالعه دریافته‌اند که تجربه کاربران می‌تواند شرایط لازم برای ساخت سیستمی را فراهم کند که برای تامین امنیت آن نیازی به رمز عبور نیست. “چِچیلیا آراگون”(Cecilia Aragon) از پروفسورهای دانشگاه واشنگتن در حوزه طراحی‌های انسان محور و مهندسی در این خصوص گفت: «اینکه انسان چگونه بتواند با دستگاه‌های بیومتریک تعامل برقرار کند، نقش مهمی در تضمین موفقیت آتی این دستگاه‌ها دارد». او در ادامه توضیح داد: «این مسئله آغاز نگاه جدی‌تر به سیستم‌های احراز هویت بیومتریک است تا بتوان از آن‌ها به عنوان یک ابزار اجتماعی کاربردی استفاده کرد. این ابزارها علاوه بر آنکه باید کاربردی و قابل اجرا باشند، نیازمند آن هستند که مردم به آن‌ها اعتماد کنند،‌ آن را بپذیرند و برای استفاده از آن ناامید نشوند».



سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 1:8 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

Loon-Project

این اولین باری نیست که یک کمپانی تصمیم می‌گیرد تا با ایجاد یک پروژه جدید، به مناطق دورافتاده و صعب العبور اینترنت را اهدا نماید! ولی به تازگی کمپانی گوگل نیز به این جمع پیوسته و با پروژه‌ای به نام Loon قصد دارد تا این کار را به سرانجام رساند.

این پروژه، پتانسیل آن را دارد تا بتواند در مدت کوتاه‌تری به سرانجام رسد و نهایی و تکمیل گردد تا گوگل بازهم در این زمینه پیشتاز شده و گوی سبقت را از رقبای خویش باز ستاند!

برای همین به تازگی 30 بالون به صورت آزمایشی، در مناطق Canterbury و Christchurch نیوزلند به حرکت درآمده تا گوگل بتواند سطح کیفیت اینترنت ارایه شده از این بالون‌ها را مورد بررسی و آزمایش قرار دهد و نواقص کار را شناسایی و آن‌ها را برطرف گرداند.

برای انجام این کار کار بالون‌ها در لایه استراتوسفر زمین به حرکت در خواهند آمد تا با ارتفاعی 10 تا 20 کیلومتری با زمین، بتوانند اینترنت WiFi را به تمام مناطق دورافتاده و صعب العبور رسانند! هر بالن قادر است تا 40 کیلومتر مربع از مساحت سطح زمین را مورد پوشش خود قرار دهد. در لایه استراتوسفر سرعت جریان‌های هوایی مانند باد بسیار پایین است و این امواج می‌توانند تا بالن‌ها را با خود به حرکت درآورند.

درون این بالن‌ها، از پانل‌های خورشیدی استفاده شده تا انرژی مورد نیاز را از طریق نور خورشید فراهم کرده و سایر تجهیزات در انتهای بالن آویزان شده‌اند. باندهای رادیویی که برای آزمایش این پروژه به کار گرفته شده بر روی فرکانس‌های 2.4 گیگاهرتزی و 5.8 گیگاهرتزی تنظیم شده‌اند.

استفاده و به کنترل درآوردن این بالن‌ها بسیار پر هزینه و زمان بر خواهد بود و نیازمند دانش و تخصص بالایی است چرا که به حرکت درآوردن این بالن‌ها و کنترل در یک مسیر مشخص، کار بسیار دشواری است و حتی امکان دارد برای پروازهای هوایی، مشکل ساز گردد.

با این حال اگر این ایده به سرانجام رسد و گوگل موفق به پرواز در آوردن این چنین بالن‌هایی گردد، نگریستن به آسمان با خود نمایی چنین بالن‌هایی بر فراز آن، بسیار جالب و شور انگیز خواهد بود.






دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 1:23 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به نظر می رسد تکنولوژی ها سمت و سوی کاربردی بیشتری گرفته اند. مواردی که این هفته در حوزه های مختلف به عنوان برترین اتفاقات هفته نام گرفته اند، به نظر می رسد کاربردی تر شده اند.

کاربردی کردن امکانات عکاسی

دو دانشجو دانشکده فیزیک دانشگاه UCLA موفق به طراحی یک ابزار جانبی بسیار کاربردی برای گوشی هوشمند شده اند. با Spinpod می توان به راحتی عکاسی های Panorama و فیلمبرداری های حساس به حرکت انجام داد.

Spinpod

Spinpod

طراحی دوچرخه الکتریکی
شرکت معتیر Autobike در حال اتمام طراحی دوچرخه الکتریکی خود است تا بدین طریق مردم را به استفاده از دوچرخه دوباره ترغیب کند.

Autobike

Autobike

 

طرح جدید و عجیب Acer Aspire R7
شرکت Acer  در راستای طراحی مدل های منحصر خود در بخش لپ تاپ، اینبار اقدام به طراحی مدل جدیدی از Aspire R7 کرده است و آنرا برای فروش در EBay به نمایش گذاشته است. خودتان طرح منحصر به فرد را ببینید!

acer_star_trek

acer_star_trek

 

خاموشی کامل طرح Yahoo Classic
شرکت یاهو اعلام کرد که طرح کلاسیک و قدیمی سرویس ایمیل خود را از این هفته به طور کامل قطع خواهد کرد.

Yahoo!

Yahoo!

 

کنترل لوازم با حرکت دست
چندبار شده دوست داشتید کلید اتاقتون رو بدون اینکه از جایتان بلند شوید، خاموش کنید؟ چقدر دوست داشتید تلویزیونتون رو بدون اینکه به دنبال کنترل بگردید خاموش کنید؟ شرکت WiSee این آرزو رو بالاخره برآورده کرد!

WiSee

WiSee

 

روباتی که با فکر شما کنترل می شود!
محققین عصب شناسی دانشگاه مینسوتا موفق به ارائه روباتی شده اند که کنترل آن با استفاده از ارسال سیگنال هایی است که از مغر شما ارسال می شود.

Mined-Controlled Robot

Mined-Controlled Robot

 

تروجانی در Android که بعید است قابل حذف باشد!
آنتی ویروس Kaspersky تروجانی در سیستم عامل اندروید کشف کرده است که انتظار می رود به این راحتی ها قابل حل باشد.

Android Trojan

Android Trojan

 

کوچکترین اسپیکر میکروفن!
Soundlink Mini اسپیکری است از شرکت Bose که به گفته طراحان آن، کوچکترین اسپیکری است که بدون کاهش کیفیت صدا بهترین کارایی را به کاربر می دهد.

SoundLink Mini

SoundLink Mini

 

تشخیص حرکت چشم در محصولات Apple  با تکنولوژی Gaze Detection
شرکت اپل جدیدترین تکنولوژی تشخیص حرکت چشم را ارائه کرد. این برنامه نرم افزاری قرار است بر روی iPhone و iPad قرار گیرد.

Gaze Detection
 


دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 1:22 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 این آموزش تنها برای قفل ۹ خانه (lock pattern) در گدجت های آندرویدی قابل استفاده است که یکی از پراستفاده ترین قفل های آندرویدی به حساب می آید.

به دلایل مختلفی ممکن است شما نوع اتصال این ۹ خانه برای باز کردن گدجت خود را فراموش کرده باشید ، شاید تنها راه برای ورود به گدجت خود را ریست کردن گوشی به حالت پایه (کارخانه) بدانید ولی امروز قصد داریم علاوه بر راه همیشگی ، دو راه دیگر را نیز به شما عزیزان آموزش دهیم.

، وقتی شما برای رهایی از این قفل گزینه ریست کردن گوشی را انتخاب می کنید تمامی مخاطبان ، پیام ها ، ایمیل ها و … را از دست خواهید داد.

be6c

پس باید دنبال راهی بهتر و کم زیان تر باشید.

ما برای شما دو پیشنهاد داریم:

الف) از طریق محیط H-Boot

1-ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. برای این که مطمئن شوید گوشی آندرویدیتان کاملا خاموش شده است بهتر است باتری گوشی را درآورده و پس از ۲۰ ثانیه دوباره باتری را در داخل گوشی قرار دهید.

۲- در این قسمت ما با دو کلید پاور و ولوم گوشی کار داریم پس ابتدا کلید کاهشی ولوم را نگه دارید و سپس دکمه پاور را بزنید>در صورت درست انجام دادن این کار ، محیط H-Boot برای شما ظاهر خواهد شد.

کلید پاور= به وسیله فشار دادن این کلید ، گزینه مورد نظری که به صورت رنگی نسبت به گزینه های دیگر مشخص شده است انتخاب می شود.

کلید های ولوم= می توانید با فشار دادن ولوم زیاد ، به سمت بالا و همین طور با فشار دادن ولوم کم به سمت پائین بروید.

۳- با استفاده از کاربردهای بیان شده از دو کلید ولوم و پاور ، گزینه Recovery را انتخاب کنید.

۴- هر وقت علامت مثلث زرد رنگ با پس زمینه لوگوی آندروید ظاهر شد > این بار دکمه افزایشی ولوم را نگه دارید و کلید پاور را بزنید.

۵- صفحه ی جدیدی برای شما ظاهر می شود ، گزینه wipe reset factory را انتخاب کنید.

۶- بعد از انتخاب tracball ، برای شما پیغامی مبنی بر موافقت برای انجام عملیات می آید که شما گزینه ‘yes’ را انتخاب کنید.

عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.

ب) با استفاده از حفره باز امنیتی سیستم عامل آندروید

۱- تنها به یک خط دیگر نیاز دارید (مثل تلفن ثابت یا تلفن همراه دیگر)

۲- پس از تهیه آن ، به گوشی خود زنگ بزنید.

۳- پس از برقراری تماس ، کلید خانه را بزنید (معمولا با این کلید در این حالت می توانید به صفحه اصلی آندروید بروید) ، سپس با رفتن به قسمت نرم افزارها و پیدا کردن نرم افزار و در قسمت تنظیمات نرم افزار ، تیک فعال بودن آن را بردارید و یا آن را پاک کنید.

روش دوم به جز هزینه برقراری تماس اولیه هیچ عیب و پیچیدگی خاصی ندارد و پیشنهاد می شود در صورتی که روش دوم جواب نداد از روش اول استفاده کنید.



دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 1:13 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 شرکت Acer که یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار کامپیوترهای شخصی است، به تازگی وارد بازار لپ‌تاپ‌های فوق باریک یا اولترابوک‌ها شده است. این شرکت جدیدترین اولترابوک خودش را با مدل Aspire S7 رونمایی کرده است.

 این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۳/۳ اینچی تمام لمسی است که امکان دریافت ده نقطه لمسی به صورت همزمان را دارد. این اولترابوک دارای یک کیبورد جدید backlit و نسل دوم سیستم خنک کنندهAcer TwinAir هم هست.
Acer-Aspire-S7

در اولترابوک Acer Aspire S7 از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل هاسول استفاده شده است. این اولترابوک دارای صفحه نمایش IPS بوده و تصاویر را با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد.

همان‌طور که انتظار می‌رود مانند بسیاری از محصولات جدید دیگر این روزها، این دستگاه دارای سیستم‌عامل ویندوز ۸ مایکروسافت است. طبق اعلام شرکت Acer اولتربوکAspire S7  در ماه جولای امسال و با قیمت پایه ۱۴۵۰ یورو روانه بازار خواهد شد و به فروش عمومی می‌رسد.



چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, :: 1:2 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 اگر از کاربران سیستم‌عامل آیفون هستید و می‌خواهید در کار با آیفون خود حرفه‌ای‌تر بشوید، باید با ترفندهای مخفی و کاربردی iOS بیشتر آشنا شوید.

 سیستم‌عامل موبایل اپل، همیشه چیزهای تازه‌ای برای یادگرفتن در خود دارد؛ ممکن است اکثر این ترفندها را بشناسید اما مرور آن‌ها در یک بخش خالی از لطف نیست.
جملات پر کاربرد خود را به کمک عبارت‌های میانبر سریعتر تایپ کنید. برای این کار به بخش Settings رفته و مسیر زیر را دنبال کنید.

General > Keyboard > Add New Shortcut

files_news_e3-2013_downloadاگر می‌خواهید در هنگام وب‌گردی با آیفون، عکس خاصی را ذخیره کنید، انگشت خود را روی صفحه نگاه دارید تا یک پنجره‌ پاپ‌آپ باز شود. در پنجره بازشده روی گزینه Save Image بزنید. با این کار تصاویر شما در اپلیکیشن Photos ذخیره می‌شوند.

download-(1

با فعال‌سازی ویژگی Do Not Disturb در بخش تنظیمات (Settings)، هنگامی که آیفون شما قفل باشد هیچ هشداری نمایش داده نمی‌شود.

نه تماس‌، نه پیامک و نه هیچ چیز دیگر؛ این ویژگی برای زمانی که خواب هستید ایده‌آل است، ویژگی Do Not Disturb، قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی نیز دارد.

download-(2)

در هنگام ارسال پیام، می‌توانید به جای نوشتن، آن را بیان کنید. برای این کار روی کلید میکروفون در صفحه‌کلید زده و پیام خود را بگویید. آیفون با دقت هر چه تمام‌تر پیام شما را درج کرده و سایر کارها را انجام می‌دهد.

download-(3)

شما می‌توانید، شکلک‌ها و آدمک‌های جالبی را به صفحه‌کلید خود اضافه کرده و از آن‌ها در هنگام ارسال پیام استفاده کنید. از بخش تنظیمات وارد بخش General و سپس Keyboard بشوید. حالا گزینه Add New Keyboard را انتخاب و در لیست بازشده روی گزینه Emoji بزنید، تا به لیست صفحه‌کلیدهای‌ شما اضافه شود. برای استفاده از شکلک‌های جدید، در صفحه‌کلید، روی کلید کره‌ زمین بزنید.

download-(4)

اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌ها باز را به صورت کامل ببندید دوبار روی کلید Home بزنید تا Tray آن نمایش داده شود.
سپس انگشت خود را روی آیکون یکی از اپلیکیشن‌ها نگاه دارید تا شروع به لرزیدن کنند. حالا برای بستن هر اپلیکیشن، کافی است روی علامت قرمز رنگ گوشه آیکون آن بزنید.

download-(5)



چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:تبلت,بازار,تبلت بازار, :: 1:55 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 تبلت معروف Wikipad که مدت‌هاست نام آن در اخبار تکنولوژی شنیده می‌شود،  بالاخره قرار است در ماه جاری میلادی یعنی ماه ژوئن روانه بازار شود.

و به نقل از دنیای اقتصاد، این تبلت که به طور ویژه برای گیمرها و طرفداران بازی‌های ویدئویی طراحی و تولید شده است، همراه با یک گیم پد قرار است روانه بازار شده و به فروش عمومی برسد. این دستگاه دارای نمایشگری با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و ضخامت بدنه آن به ۷ اینچ می‌رسد.

Wikipad

این دستگاه دارای پردازنده Tegra 3 شرکت Nvidia بوده و از حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. البته کاربران این تبلت هم امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های microSD را در اختیار خواهند داشت. این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴/۱ بوده و از پلی‌استیشن موبایل هم پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل کاربران می‌توانند بازی‌های PS را از کتابخانه‌ بازی‌های Sony دانلود و اجرا کنند.

از آنجا که این تبلت دارای پردازنده Tegra 3هم هست، کاربران آن می‌توانند به بازی‌های موجود در TegraZone شرکت Nvidia هم دسترسی داشته باشند. تبلت ویکی‌پد در واقع برای رقابت با تبلت‌های لمسی که گیمرها از کنترل لمسی آن راضی نیستند، عرضه شده است و با توجه به گیم‌پدی که کلیدهای فیزیکی دارد و البته قیمت پایین آن، یک انتخاب مناسب می‌تواند باشد.
حالا قرار است این تبلت ویژه از روز یازدهم ژوئن به صورت رسمی روانه بازار شده و با قیمت ۲۵۰ دلار همراه با گیم پدش به فروش عمومی برسد.



دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 همانطور که می دانید تعداد بسیار بسیار زیادی وب سایت برای ارائه خدمات به کاربران وجود دارد که هر کدام به نحوی، در حال ارائه سرویس به مردم هستند. اما در سال ۲۱۰۲ بر اساس یک تحقیق حدود ۱۰۱ وب سایت را به عنوان وب سایت برتر معرفی کردند.

معرفی این وب سایت ها به منظور مختلف می تواند مفید باشد. به عنوان مثال برای ایده برداری، استراتژی و حتی استفاده شخصی یا عمومی می توان از این وب سایت ها استفاده کرد .

از ویژگی های مهم این سایت ها این است که آدرسی کاملا به یاد ماندنی دارند و نیازی نیست برای رفتن به آدرس آنها حتما از گوگل کمک بگیرید .

 

flightstats.com

FlightStats

برای پیگیری پروازهای سراسر جهان و مسیرهای پروازی می توانید از این وب سایت استفاده کنید. در واقع این سایت یک پایگاه بین المللی است.

 

wetransfer.com

از این وب سایت برای به اشتراک گذاری فایل های بزرگ استفاده می شود.

 

hundredzeros.com

Hundred Zeros

این وب سایت به شما کمک می کند تا کتاب های کیندل را به طور رایگان دانلود کنید.

 

polishmywriting.com

Check Spelling

اگر در حال نوشتن متنی باشید برای یافتن خطاهای املایی و گرامری می توانید از این وب سایت استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس نیاز به نصب نرم افزاری ندارد.

 

marker.to

Highlight

این وب سایت نیز به شما کمک می کند بخش های مختلف وب سایت ها را های لایت کرده و به اشتراک گذارید.

 

typewith.me

از این وبسایت نیز برای ویرایش همزمان چند فرد بر روی چند فایل مشابه بکار می رود.

 

whichdateworks.com

Create group plans

از این وب سایت برای برنامه ریزی طرح ها و تاریخ نگاری استفاده می کنند.

 

everytimezone.com

Time Zones

این وب سایت برای نمایش مکان های مختلف در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. البته میزان پیچیدگی های این وب سایت نسبت به موراد مشابه بسیار کم است.

 

gtmetrix.com

GTmetrix  Website Speed and Performance Optimization

این وب سایت برای اندازه گیری معیارهای مختلف وب سایت به طور آنلاین بکار می رود.

 

noteflight.com

Noteflight - Online Music Notation Software

از این وب سایت برای نوشتن نوت های موسیقی استفاده می شود.

 

imo.im

از این وب سایت برای چت با دوستان و … طراحی شده که از سرویس های مختلف نظیر فیسبوک و جیمیل و … پشتیبانی می کند.

 

translate.google.com

Google Translate

این وب سایت هم مترجم آنلاین گوگل است که با زبان های بسیاری امکان ترجمه را برای کل مردم دنیا فراهم کرده است.

 

kleki.com

Kleki

در این وب سایت می توانید با قلم موهایی بسیار زیاد و متنوع نقاشی کنید.

 

similarsites.com

اگر از وب سایتی خوشتان بیاید می توانید از طریق این سایت، موارد مشابه آن را بیابید.

wordle.net

از این وب سایت برای خلاصه سازی متون طولانی با برچسب گذاری استفاده می شود.

bubbl.us

از این وب سایت برای ایجاد نقشه ذهنی،ایده های خلاقانه ناگهانی و … به طور آنلاین استفاده می شود.

kuler.adobe.com

از این وب سایت برای گرفتن ایده رنگ، و استخراج رنگ از عکس استفاده می شود



شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 1:24 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

روش افزایش رتبه (رنک) در موتورهای جستجوگر


افزایش رنکینگ سایت و بصورت مداوم افزایش رنک صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یک شیوه متداول اما مشکل برای سبقت سریع و توسعه فروش صد در صد برای بنگاه های اقتصادی کوچک ، متوسط و بزرگ محسوب میشود .

در این مقاله به روش افزایش رنک و رتبه سایت شما در گوگل میپردازیم . روشهای موثر در افزایش رتبه سایت شما ممکن کمی زمانبر یا مشکل باشد ولی نتیجه ای مطلوب دارد چراکه با افزایش رنک سایت شما در گوگل عملا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک سایت با محتوای جذاب به کاربران پیشنهاد میکند و افزایش بازدید وب سایت شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازی وب سایت نزدیک تر میکند. افزایش بازدیدکنندگان سایت شما به سبک سازین موجب سبقت سریع و توسعه کسب و کار شما خواهد شد .

 

عوامل موثر در افزایش رتبه صفحات در گوگل  »
افزایش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیرگذار میباشد

۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو
۲- موتورهاي جست و جو اهميت صفحات وب را بر اساس ميزان لینک به آن طبقه بندي مي کنند .
۳- چنانچه لینک بيشتري در ساير پايگاه ها ثبت کنيد رتبه بالاتري کسب خواهيد کرد .
۴- تبادل لینک بين سايت هاي هم خانواده يعني سايت هايي که موضوع مشابهي دارند ، موجب افزايش رتبه در موتورهاي جست و جو خواهد شد .
۵- شرکت در بحث هاي رايج در تالارهاي بحث و تبادل نظر ، گفتمان و يا گفت و گو و درج لینک در محل امضا يا در متن بحث به افزايش رتبه شما موتورهاي جست و جو کمک موثري خواهد نمود.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 1:57 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

 صفحه کلید پازلی امکان تنظیم مجدد و چیدمان کلیدها را متناسب با نیاز کاربر فراهم می کند.

keyboard

، در صفحه کلیدهای سنتی برخی از کلیدها از چشم پنهان مانده یا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، اما صفحه کلید پازلی که توسط «وان فو چون» طراحی شده است، نمونه واقعی یک مدل سفارشی است که علاوه بر تأمین نیازهای کاربر، امکان استفاده بهتر از فضا را فراهم می کند.

بر خلاف صفحه کلیدهای متداول QWERTY یا مدل زبان فرانسوی AZERTY، یک صفحه کلید مدولار و متحرک باعث افزایش کارآیی در هنگام تایپ کردن بویژه برای افراد چپ دست می شود.

امکان چیدمان ارگونمیک و تنظیم اختصاصی کلیدهای پازلی بر اساس نیاز فرد، به کاهش استرس و میزان فشار وارده به انگشتان دست نیز کمک می کند و با حذف کلیدهای غیر ضروری، فضای بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد.



شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 11:3 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 آرزو:دانلود کنید

بهشت متروك:دانلود کنید

آنوشكا:دانلود کنید

مرد كوچك:دانلود کنید

فرياد خاموش:دانلود کنید

 

 



چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 اگر به صفحه فیسبوک خود دقت کرده باشید اغلب تبلیغات یا دوستان و پست ها و صفحات پیشنهادی که در سمت راست هستند را مشاهده می کنید . این صفحات گاهی مورد استفاده قرار می گیرند اما بیشتر اوقات چیز اضافی محسوب می شوند و چه بسا موجب بالا بردن حجم صفحه شده و موجب ...

 

پایگاه خبری فناروی اطلاعات برسام، امروز به شما کمک میکند از شر این افزودنی های فیس بوک رها شوید .

Remove Facebook

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:34 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به تازگی قاب های جدید و جالبی به جای قاب های پلاستیکی مشکی و معمولی آی‌فون در نمایشگاه های مختلف همچون CES 2013 و فروشگاه های وابسته به مد معرفی و فروخته می شوند. این قاب ها فقط چهره جالب و متفاوت ندارند بلکه قابلیت های سرگرم کننده و مفید نیز همچون شارژ باتری موبایل نیز دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از برترینها، این قاب ها فقط چهره جالب و متفاوت ندارند بلکه قابلیت های سرگرم کننده و مفید نیز همچون شارژ باتری موبایل نیز دارند. در ادامه ۹ قاب مفید و چندمنظوره را برایتان انتخاب کرده ایم.

قاب ضدآب اطلس

اهل سفر و دریا …

DualProشرکت Incipio این قاب ضد آب، ضد خاک و ضد ضربه را در نمایشگاه سی‌ای‌اس سال جاری میلادی معرفی کرد. این تانک کوچک با قاب شیشه ای ضد خش را می توانید تن آی‌فون خود کنید و آن را تا یکساعت زیر آب نگه دارید. این قاب در شش رنگ متفاوت و یک ساعت گارانتی تعویض عرضه می شود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به چه سبک موزیکی علاقه مند هستید، پاپ ، جاز ، رپ ، هارد راک و یا… از این به بعد به همه این ها دسترسی داشته باشید آن هم به صورت رایگان

چقدر اهل گوش دادن به موسیقی هستید؟ دوست دارید اولین نفری باشید که جدیدترین آهنگ های روز دنیا را می شنود؟

aupeo-logo

 



ادامه مطلب ...


شنبه 1 فروردين 0برچسب:, :: 3:40 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

فراموشم نکن:دانلود کنید

نغمه عشق:دانلود کنید 



شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 10:15 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 بهانه با تو بودن:دانلود کنید

عروسی سکوت:دانلود کنید

سکوت و فریاد عشق:دانلود کنید

انوشکا:دانلود کنید

به گرمی یک سیب:دانلود کنید



سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 10:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

 اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر اوقات وب گردی خود را با موبایل انجام می دهید و وقت زیادی در وب گردی و سر زدن به سایت های مختلف و مورد علاقه خود برای یافتن خبر های جدید صرف می کنید این مطلب را بخوانید . چرا که پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام ...

 


 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 9:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

تعداد زیادی از میانبر های مربوط به وبگردی در بیشتر مرارگرهای وب به صورت مشترک قابل استفاده هستند، جدای از اینکه شما از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید یا با کرم و یا فایرفاکس، می‌توانید این بخش را بخوانید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 4:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 گوگل بتازگی نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود، اندروید را به روز کرده است.هر چند این به روز رسانی بنیادین نبوده، اما قابلیت‌های ریز بسیاری در این نسخه به سیستم عامل افزوده شده است که دانستن آنها برای کسانی که می‌خواهند به آخرین نسخه مهاجرت کنند، ضروری خواهد بود.

گوگل بتازگی نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود، اندروید را به روز کرده است.هر چند این به روز رسانی بنیادین نبوده، اما قابلیت‌های ریز بسیاری در این نسخه به سیستم عامل افزوده شده است که دانستن آنها برای کسانی که می‌خواهند به آخرین نسخه مهاجرت کنند، ضروری خواهد بود.

Jelly_Bean[0]



ادامه مطلب ...


جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, :: 10:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

 
رایانه لوحی iPad که همه کاربران جهانی آن

 
را با نمایشگر 7/9 اینچی‌اش می‌شناسند، در

 
سال 2013 میلادی با رونمایی از iPad

Mini به دست فراموشی سپرده می‌شود.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 10:48 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

9 اسفند 1391 - خبرگزاری‌ها- پس از آنکه هکرها توانستند قفل تازه‌ترین نسخه سیستم عامل iOS را بشکنند، اپل با به روزرسانی سیستم عاملش تلاش کرده جلوی این کار را بگیرد.

تعدادی از برنامه نویسان نزدیک به اپل می گویند در نسخه تازه iOS مولفه های جدیدی در نظر گرفته شده که اجرای فرایندهای خودکار بر روی آن را غیرممکن می کند. در نتیجه برنامه هایی که از سوی اپل غیرمجاز تشخیص داده شوند برروی گوشی های آیفون و همین طور تبلت آی پد اجرا نمی شوند.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, :: 3:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 
8 اسفند 1391 - ایسنا- مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از افزایش 80 درصدی ترافیک GPRS همراه اول ظرف یک ماه گذشته خبر داد.

وحید صدوقی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته و بعد از نوسازی شبکه همراه اول حدود 80 درصد از نظر ترافیک GPRS رشد داشته‌ایم.

صدوقی ادامه داد: در حال حاضر در برخی نقاط تهران حتی سرعت دانلود GPRS همراه اول به حدود 215 کیلوبیت رسیده و میانگین این رقم بالای 120 کیلوبیت است.

مدیر عامل ارتباطات سیار هم‌چنین عنوان کرد: با توجه به نوسازی‌هایی که در درون شبکه همراه اول صورت گرفته، اکنون GPRS همراه اول کیفیت قابل قبولی دارد و این در حالی است که تعداد مشترکانی که در لحظه از این سرویس استفاده می‌کنند، حداقل سه برابر شده است.


وی هم‌چنین اظهار کرد: طی هفته آینده میانگین سرعت دانلود تهران به بالای 150 کیلوبیت خواهد رسید و سرعت دانلود مشترکان تا حداقل یک و نیم برابر افزایش خواهد یافت. 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


خوش اومدین... خوشحال میشم از نظراتتون استفاده ای داشته باشم... پس با نظراتتون منو از مشکلات وبلاگم مطلع کنید... ممنون از حضورتووووون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس pageme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 35411
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


فال حافظ