S & S & A
مرا در هستی جایی هست.....
 
 
شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 1:15 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

مدیرعامل شرکت قطارهای  جوپار، با اعلام اینکه این شرکت به زودی در این قطارها سرویس اینترنت ارائه خواهد کرد، گفت:‌

سیستم فروش بلیت قطار‌های جوپار کاملا اینترنتی است و مردم بدون نیاز به انجام سفرهای درون‌شهری، به راحتی بلیت تهیه می‌کنند و با همان بلیت سوار قطار می‌شوند، در حالی که در سیستم فروش اینترنتی بلیت قطار رجاء، بلیت رزرو می‌شود و حتما باید مسافر برای دریافت بلیت اصلی، به آژانس مراجعه کند پس انجام سفر درون‌شهری الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سیتنا، مهدی ابراهیمی در ادامه افزود: ۴۰ درصد بلیت‌های جوپار از طریق سیستم اینترنتی فروش بلیت این شرکت ارائه می‌شود. ابراهیمی با بیان اینکه بهتر است دولت اجازه دهد بخش خصوصی خود خدمات بهتر و با کیفیت‌تر را به مردم ارائه دهد، گفت: برنامه داریم به زودی اینترنت را در قطارها راه‌اندازی کنیم، انعقاد قرارداد در این‌ زمینه انجام شده است و در مراحل مقدماتی اجرای این امر هستیم.



عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: شناسه ملی اینترنتی و کارت شِما فراتر از یک شماره و یک کارت شناسائی است و تمام ابعاد فعالیت کاربران را در دنیای اینترنت در بر خواهد گرفت.

وی در مصاحبه روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۳/۹۲ خود با رسانه‌ها ابتدا به توافقنامه مشارکت بین سازمان فناوری اطلاعات ایران، استانداری استان‌ها و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اشاره نمود و آن را نقطه عطفی در استفاده از ظرفیت استان‌ها، ساماندهی به خدمات الکترونیکی و روند رو به رشد کاربران اینترنت دانست.

در ادامه وی با بیان اینکه در اصل آئین نامه اجرائی ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی فرهنگ سازی استفاده صحیح از اینترنت، ایجاد زمینه اشتغال برای ۸ میلیون کاربر اینترنتی در رویش اول، آموزش رایگان مسائل کاربردی اینترنت به بیش از ۱ میلیون کاربر اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به آسان‌ترین راه انتقال اطلاعات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت این پروژه یکی از سازمان‌یافته‌ترین برنامه‌های اجرائی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک خواهد بود.

وی اظهار امیدواری نمود بسیاری از مشکلات اشتغال، استفاده کاربری از اینترنت و آموزش جوانان با اجرای این پروژه عظیم ملی مرتفع خواهد گردید.

شهروندان عزیز جهت درخواست ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی خود به آدرسhttp://www.shmi.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایتنا



درباره وبلاگ


خوش اومدین... خوشحال میشم از نظراتتون استفاده ای داشته باشم... پس با نظراتتون منو از مشکلات وبلاگم مطلع کنید... ممنون از حضورتووووون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس pageme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 35425
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


فال حافظ